Onsdag

Morron. Jag är vrålhungrig faktiskt. Rätt jobbigt. Men får nöja mig med kaffe nu tills jag har tagit min dagliga morron promenix.
Jag och lillasyster har en plan för våren.
Ni som känner mig, tänker nu "vafan hon har ALLTID en plan, men genomför den aldrig!" haha, så sant så sant.
Det brukar ju inte gå så bra. Men nu när jag o syrran har samma plan, är det lättare med 2 som kan puscha varandra.

Idag ska jag till pojken igen, som sagt. Vet inte hur länge jag stannar. Jag har sagt att jag inte vill ha vårat förhållande på ett schema. Jag vill ta de lite som de kommer, och hur de känns bara.
Så jag packar en väska med massa skit, sen får vi se! :)

Pernilla, jag har inga pengar på mobilen.. Därför jag inte kunde svara på smset eller ringa upp, förlåt :/
Du får gärna ringa idag om du vill prata. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0