Jag Lever!

För stunden iaf. Har vart död i två dagar nu känns det som. Knappt kunnat prata, inte kunnat äta annat än fil och alvedon, bara legat och kollat på film. Fyfan faktiskt.
Men just i denna stund känns de nästan okej. Tog några tabletter för en stund sen och har även fått i mig lite "vanlig" varm mat.
Så nu kan jag sitta upp iaf :) Hehe.
Men snart börjar la helvetet igen och jag får gå o lägga mig igen.. Men jaja.

Annars tror jag inte att jag har ngt nytt. Har fått mina grejer från H&M som väntar på att jag ska hämta dom.
Ska till syrran på fredag och ha myskväll.
David kommer hem från Danmark på lördag. har inte träffat honom sen i lördags. Saknar honom.

Drömde även häromdan att jag fick en bebis. Den va jätte söt. Jag vill ha en bebis.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0