Hallelåja!

Bloggen snygg eller? Jag tycker de iaf. Tack till Kickan!
Nu har jag precis kommit hem. Jävlar i min lilla låda vad PAIN jag har i mina hälar! Gick till bussen i mina nya skor, som jag praktiskt taget fick av familjen Gunnarsson, tänkte gå in dom liksom.
Det känns nu..
Paaaiiin. Men jag älskar skorna! Haha.
Har köpt plåster.

Imorgon åker jag till pojken igen. har vart hemma två nätter nu. Lite egentid så att säga :)
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Ska ju komma snö igen..
Jag blir så less på denna snön! Jag vill ha vår!
Jag som har så snygga nya skor o allt. ;)

Och nu till den stora frågan, finns det några speciella önskemål för denna bloggen?
Nu när jag börjat om menar jag.
Jag är väldigt öppen för förslag ;)

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

No problemo gullet

2009-03-11 @ 00:30:51
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0