Fredag

Fasiken vilket fiasko. GG alltså. När vi stog LÄNGST FRAM säger dom att de inte släpper in fler. Vi hade stått i kö i över en timma.
Klara o Malin drog och lämnade oss. Inte ens ett hejdå fick man. (svar ja, de e en pik, Klara) ;)
Efter ett tag drog Amanda också. Så va de bara tre kvar. Jag, Malin och David. Men jag klagade då inte :)
Förutom att man inte kom in då. Haha.
Efter detta stora fiasko drog vi till pingvin och satt o snacka. Sen kom även en full Robin och det va lite syskon kärleks bråk.
Oerhört chramigt. Nej. ;) Haha.
Sen kom Pamela och Veronika och hämtade oss och vi åkte hem.

Jag hade på mig jeans, röda pumps och min nya vita tröja som jag visat bild på innan. Fick många snälla komplimanger, förtuom när David skulle säga sin åsikt.
"Du ser ut som en fisk.. Ser ut som gälar du har på armarna.."
Haha.

Förfesten va rätt skoj. Vi va hemma hos Nisse pisse. Gillar den snubben.
dag är jag mer bakis än vad jag borde va.
Kom precis hem från David.

Avslutar med några bilder, och tackar Nisse, Davd och flickorna för igår! :) Speciellt Malin.
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst gumman! Alltid vi <3 I Love U



// Malin

2009-03-21 @ 12:07:07
Postat av: Elin

Malin - sötnos! Ja, klart <3 Älskar dig! <3

2009-03-21 @ 12:21:34
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0