Äckel Lördag

Denna lördagen suger. Jätte mycket. Ja mår illa som aldrig förr typ. jag saknar David. Vill vara med honom hela dan varje da.
Men åkte hem imorse. Skulle egentligen kolla på när han spelar match idag, men pappa sa att vi skulle till Trollhättan, men när jag väl kom hem så skulle vi inte de.
Vilket gjorde mig sur. För jag måste f*n va me när de handlar. De hade handlat igår. Och va köper dom? Jo, bara massa onyttig skit som jag vägrar äta. Varför kan man inte köpa ordentlig, riktig, nyttig mat?!
Jag måste få jobb och flytta hemifrån.
Får fan panikångest här.

Inget schampo elelr sånt kunde dom köpa heller. Trevligt att inte kunna bli ren när man duschar. Trevligt.

Jaa, jag är grinig idag. Det går över.
Jag vill till David.
David är den bästa personen jag vet. På riktigt faktiskt. Och jag mår bra när jag är med honom.

Annars? Han och jag åkte och och passade Tea och Max ett par timmar :) Som förväntat gick det bra den här gången också. Som förväntat tyckte dom fortfrande bättre om David än om mig ;) Haha men de e sånt man får ta.
Jag lagade våfflor åt barnen (David inkluderad ;) ) sen myste vi ihop oss i soffan med popcorn och kollade på Peter Pan.
Mysig dag.
På vägen hem stannade vi och käkade. Mc donalds för David och morötter för mig ;)
Sen åkte vi em och kollade på skräckfilm... :( David har köpt en låda me massa skräckfilmer och tvingar mig att se dom.
Ja, han TVINGAR mig faktiskt. Men de e sånt man får offra de me.

Händer ikväll?
För min del blir de sitta hemma o sura. Ska snart ta en promenad. Kanske kolla på Robinsson ikväll, får se.

Imorgon blir de kalas för syrran som fyllt år. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0