Tillbaka

Har nu tagit en paus från soffan och alla täcken och satt mig här lite för att berätta om de senaste.
Om ni missat de, så är jag nu sjuk igen. Sjuk som fan rent ut sagt. 39 graders feber, ont i öronen o döv på ena. Ont i halsen och idag låter jag som en kråka. Frossa, öm i hela kroppen och ibland kan jag inte gå. :) Haha.
Men tack vare syrran har jag nu alvedon och ibumetin som hjälper mig igenom dessa svåra dagar.

Så vad är nytt då?
Vi kan börja med studentdagen.- David och Pamela kom och hämtade mig,
 jag hade på mig denna söta klänningen
Vi åkte till torp och mötte Robin och Matte, sen köpte studentpresenter, blommor osv. Sen åkte vi med pojkarna in till stan och började leta upp folket.
Stog med Makkans familj och söta Johanna och allihop när ÖP´ folket kom ut. Grattade Makkan och gav blommor o så.
Hittade Joakim (Killen med humorn, om ni kommer ihåg honom ;) ) och gav ett snabbt hej.
Direkt efter det hittade jag Anders, matte och Simon som sedan ledde mig till Malin. Puss o blomma blev de där me.

Sen skulle man hitta Klara och Pernilla i folkhavet. Det gick sådär.. Gick inte alls faktiskt..
David o pojkarna va tvugna att lämna mig i stan, så jag gick till syrran o hennes kompisar ;)
Klara ringde och de hämtade mig. Vi åkte hem till Nisse där hennes studentmiddag skulle va.
Very trevligt måste jag säga. Champagne, mat, skratt and so on. Jag skämde såklart ut mig också. Det ligger i min natur.
Hällde mjölk över bordet och lite så ;) Mm, pinsamt.


När alla hade åkt va ja tvungen att stanna kvar hos Nisse o Albin, haha. Pinsamt va de. Japp. Men rätt intressant också.
Deras pappa kom och han kände igen mig (har träffat honom när ja va liten) och jag fick en kram och massa påminelser om hur liten ja va när ja va liten. (ovanligt..) Haha jaja.

Sen kom Malin och hämtade mig och vi åkte hem till henne och småförfestade lite innan de bar av till Trägårn :)


Väl inne på trägårn blev lite fullare men lite mer rastlösa ändå. Sen kom David. Sen blev vi trötta alla tre.
Så vi bestämde oss för att gå hem!
David fick bära mig haha ;) -Vill tillägga att jag HATAR när han gör de. Han FÅR INTE ens göra de egentligen.
Men mina skor hade dödat mig..
Vi gick hem till Simon och Malin och sov.

Dagen efter skulle vi egentligen till Smögen. Men oj vilken baksmälla jag hade. Varken jag eller Malin hade någon lust längre. Så jag åkte hem till Pappa, och hon åkte hem till hennes familj.
Senare på kvällen kom Davids mamma och hämtade mig och åkte hem till dom.

Nästa natt började the hell så att säga. Sjuuuuk jag blev. Så jag åkte hem.
Så vad göra jag? Jo jag ligger i min säng, kollar på Prison Break och får bara i mig youghurt o glass.
Med andra ord, jag ligger inne och blir fetare o blekare. Haha. Heja.
Jaja. De va de iaf!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar dig :D

2009-06-11 @ 19:29:45
Postat av: Anonym

Jag älskar dig me!!

2009-06-11 @ 21:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0