Hemma

Nu är jag hemma igen. Viran också.
Tack Erika för att jag fick bo hos dig ett par dagar!
Ska se på sex and the city nu, sen laga mat åt oss, sen ska jag faktiskt ta en promenix. Tror jag är frisk nog för det.
Sen blir det bara en myskväll me lillsyrran :) Sitta uppe länge me film och tjejsnack. Vi har de allt för sällan.

Pappas operation gick bra, tack o lov för de! :) Han kaaanske kommer hem imorgon, hoppas hoppas!
Jag stannar hemma på midsommar med familjen. Känner att jag inte orkar med fest eller liknande nu.
Söta Johanna fyller även år på fredag, grattis till henne! Men hon får ett bättre grattis på själva dagen ;)

På Lördag åker jag till älsklingen. Har inte träffat honom på över en o en halv vecka. Saknar honom.
Vi hade planer på att fira vår egna lilla midsommar då, åka iväg på nån roadtrip sen picknick o tjollahejs :)
Men blir nog itne så, för syrran säger de ska bli regn :/ Men får se.

Hade vart så jäkla skönt att få åka bort ett tag.. En paus från allt. En helg nånstans långt borta med David.
Åh. Vad vi båda vill det. Men då krävs det pengar.. Vilket ingen av oss har..
Men jaja.

Vill också tillägga; han har världens finaste familj. Helt ärligt. Tror aldrig jag träffat en hel familj som är så underbar som deras.. Sånt ska man ta vara på :)


Och till er som har ringt och skickat så gulliga sms osv, ni vet vilka ni e - Tack. :)

Kanske slänger in lite bilder sen eller så. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw mitt hjärta! va glad ja blir..tack=)

Låter som en underbar midsommar! Ska ni ut på lördagen? <3<3

2009-06-17 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0