Onsdag

Det va riktigt kul faktiskt! Förutom i slutet.. Blir alltid bråk eller ngt när vi festar, alltid.
Förfesten va roligast. Spelade spel, jag lärde Jimmy att "suga in närborrarna" Haha och massa massa mer.
Skoj va de iaf.
Sen skulle vi till Trägårn men de kostade 100 spänn och regnade så vi drog ner till stan och gick runt lite.
Hittade en kundvagn som Simon körde runt mig o Micka i.
Sen gick vi till Harrys. Jag, Malin och Jimmy va mest för oss själva där inne.
Sen gick vi ut och satt o pratade, så kom Alex :)
Sen kom resten av bunten.
Sen blev de bråk o bla bla bla, så vi gick hemåt. Och sov.


Jimmy & Malin, Micka & Malin, Malin & Jimmy     
         
En inte så fin pussbild, & David

Jag vill pussas, men David vill hellre suga på mig läpp. Jimmy vill bara va me :)
& Micka i kundvagnen =)

Inne på Harrys, Fulla o goa, och pussglada

Malin, Robin & Micka. Alex & David. Haha mm, vi e söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0