Mhm

Är nykär igen. Känns inte helt förjävligt ska jag tala om haha ;) I Onsdags sa vi "vi börjar om".
På fyllan iofs, men det gjorde underverk! Haha.
Har inte träffat honom sen i Torsdags.. Eller jo igår i nån minut. Men det räknas inte.
Jag saknar honom.

Han ville hämta mig nu. Men jag sa nej faktiskt.
Jag vill ändå sitta här hemma och sakna honom =) Så har man något att längta efter.
Jäjä. :) Puss på oss.



Jag tänkte baka en paj förut. En bär paj. Så jag plockade sisådär 20 000 bär.
Så kom en spindel och kröp lite oskuldsfullt på min arm.
Och hokus pokus låg alla bären på marken istället...
Men frukta icke. Jag plockade nya och gjorde en liten paj.
Dock blev den väldigt äcklig.
Alltid när jag bakar , gör jag om recepten..
Nu tog jag bort allt socker och minskade på fettet till 50%
Haha jag trodde faktiskt inte att den skulle bli såå äcklig ;) Men jaja. Finns fler sommrar att göra pajer på.

Imorgon fyller Klara 19 år, så då får vi säga Grattis till henne.
Imorn ;)

Jag saknar Malin.. När ja o David flyttar hälsar vi på er hela tiden, bara så ni vet, M & S ;)

Nu vill jag ha jobb, lägenhet och åka utomlands. :)

Kommentarer
Postat av: Fru Duktig

Men du!! Klart du inte kan ta bort allt socker när du gör en bärpaj :-p. Finns det några bär kvar? Kram

2009-07-27 @ 17:41:16
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com
Postat av: Elin

Äsch ;) Haha. maaaassvis me vinbär! Plocka på. När kommer ni? Kram!

2009-07-27 @ 17:51:18
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Malin

jag saaknar dig också! Jaa, det hoppas jag att ni kommer att göra :D vara med varandra hela tiden ;) hihi <33

2009-07-27 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0