Knäpp En Tiger På Nosen, Stångas Hårt Med En Tjur

Fick en kommentar på inlägget "Hmm" av en tjej, och jag fick mig faktiskt en liiten knäpp på nosen ;)
Ibland inser man faktiskt hur jäkla löjlig man är. Väx upp fö f*n.

"Eh va ska man va lång och spela fotboll för?
du har inte direkt mycket att klaga på så försök inte leta upp felen =)"

När jag skulle svara på kommentaren och förklara så märkte jag bara ännu mer hur töntig ja va.

Ibland får man ju vissa stunder, eller dagar då man bara blir en liten barnunge.

Just nu hade jag velat stänga ut denna barnungen i regnet och låsa dörren.

( ps. skulle aldrig göra så på riktigt mot ngt barn.. )

 

När jag skrev inlägget, och så har jag faktiskt tänkt och vart senaste veckan av någon anledning, så satt jag bara och jämförde mig med vissa personer, ( vilket man Inte ska göra! )

Och det är då man hittar flest "brister" med en själv och så.

Självförtroendet sjunker ner till botten och man får en sån press på sig själv.

 

Men som nu då.. Visst, jag spelar inte fotboll, jag ÄR inte lång. Inte alls faktiskt.

Men de e inte min grej ändå.

Och.. min pojke är ju me Mig. -Fast än ja inte e lång eller spelar fotboll...

Så man kanske inte behöver de i alla fall....

 

Sen är det ju rätt patetiskt att jag faktiskt ska insé de Nu ;) För en kommentar på bloggen.

Fast än det är typ det enda David skrikigt om i telefonen hela kvällen igår.

Men som sagt va, ibland är man redigt jävla löjlig och behöver en liten knäpp på nosen ;) Tack V ;)



Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

vad är det som är sexigt med att va lång min dvärj, du är en av de vackraste sverige skådat ska jag lova dej.

2009-07-12 @ 00:29:29
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Elin

Kicki - aww, SÖTNOS!! <3

2009-07-12 @ 10:29:40
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Veronica

;)<3

2009-07-14 @ 14:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0