Färga Håret?

Nu behöver jag hjälp här. Jag satt precis och tänkte på att jag vill färga håret.
Så säger Elvira helt plötsligt, "Justde, Arben sa att du va mkt mkt snyggare i ljust hår, och det tycker jag me.."
Ett tecken tro? Haha ;)

Jag vill färga det ljusare. Inte orange/blondt som ja hade de för ett år sen, utan antingen väldigt mörblondt eller väldigt ljusbrunt.
Så, vad säger ni? Ska jag, eller inte?
Och isf, hur?

Så här hade jag förra sommaren.
Mörkbrunt i hårbotten,
Sen blondt, sen orange.
Icke så igen, haha.



Jessica Alba har väldans fin hårfärg här tycker jag..

Hm, hmm, hmmm...
Hjälp nu.











Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

ne du ska va mörk

2009-08-01 @ 09:17:10
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0