pallar inte

Jag orkar inte med detta längre.. Önska fan jag visste hur och vad jag skulle göra med det. Jag vet inte om jag är för stolt eller rädd och mesig. Vet inte om jag tänker för mycket eller för lite. Jag vet inte om jag gör rätt eller fel. Vilket jag nu gör.. Vad gör jag? Fan jag vet ju inte ens själv. Att det ska va så jävla krångligt, jag fattar inte. Vad hade jag gjort i den andra situationen. Ingen aning. Såklart. Suck suck suck. Kan inte allt bara vara bra och skoj. Som igår. Kan man inte bara radera halva denna dagen lite? Har inte alls någon lust för nånting nu den närmsta veckan. Skulle vilja ligga inne i min säng i min rosa pyamas och läsa. Mm. Det vill jag göra. Så skiter ja i detta tänkadet, dessa diskussioner och dess sååkallade "val" som jag hatar och inte kommer ens yttra mig mer om. Orkar inte. Pallar inte.
Skiter i't!



kan ju låtsas iaf...

Kommentarer
Postat av: Malin

Du måste palla gumman! Annars blir jag arg! Jag längtar jätte mycket till nyår! Det är inte roligt att inte få fira in det nya året utan dig! Love u <33

2009-12-27 @ 11:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0