nennin

Haha loggade in på FB o såg att Elena hade ett sånt där "photo of the day", de va en bild där jag provar hennes brudklänning. Och hon hade skrivit just det, "Lillasyster provar min brudklänning:)"
Och jag kom på mig själv att bli lite så där leende stolt över att det stog att ja va hennes lillasyster.
Haha konstigt, ja.
Men jag tror inte jag brukar tänka på att ja e en lillasyster :S
Jag är ändå det till tre stycken.
Jag tänker på dom som storasystrar, o storebror.
Och den yngsta som lillasyster självklart.
Men när dom kallar mig lillasyster blir jag lite liten igen. På ett bra sätt ;)

Tänker tillbaka när man blev hämtad från dagis osv. När man inte kunde sova på nätterna och man kröp ner i syrrans säng.
Eller dagen innan Julafton, när vi tr yngsta inte kunde sova.
Så vi samlades alltid i brors rum och kollade på film på film på film tills vi somnade.
Sen vaknade vi runt 5-6 och sprang ner o kollade på granen för o se hur mycket julklappar som låg under.

Det är samma när Elvira kallar mig storasyster. Då blir jag stolt. Jag är en storasyster.
Som hon kommer till o ber om råd angående killar, kläder, you name it.
Eller för några år sen o hon kröp ner i min säng när hon inte kunde sova.
Min lilla lillasyster... :)
Som inte e så liten längre iofs ;)

Nä.. Jag vet inte va min poäng me detta inlägg va egentligen..
Jag kom på mig själv att bli lite stolt o glad över att vara någons lillasyster.
Jag gillar att va lillasyster, och storasyster.
Jag älskar att ha syskon. Även om man inte alltid gillade det när man va liten.
:)





Jag ska va ärlig o säga att ibland är jag faktiskt glad över att jag är jag.
(den ni! den trodde ja själv att ja aldrig skulle säga! haha)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är väll inte mer än rätt att du ska känna så =) Fin bild :D

2009-12-18 @ 15:17:51
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

Kanske inte :) Tack :D

2009-12-18 @ 16:32:18
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: PernillaPP

Var glad, det ska du vara. Du är ju underbara du :) <3

2009-12-18 @ 18:50:27
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: Elin

Pernilla - fiina duu <3 :D

2009-12-18 @ 19:28:29
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0