morrn!

Trött morgon. Sitter nu i min säng o lyssnar på musik. Har inte riktigt vaknat ordentligt än.
Va uppe till lite över 3 inatt. Men saker o ting löste sig iaf, tack o lov :)
(Malin va inte orolig, klart vi ska fira nyår tillsammans :) så dum e ja inte. ;) Love u ♥)

Snart hoppa in i duschen. Kanske. Ska bara hitta orken nånstans. Men efter två stor koppar kaffe så borde den väl infinna sig snart.

 Erika laddade nyss på min mobil me 75 kronor ser ja nu.. Jag sa ju neej. Haha men tack syrran! :D
Elvira den apan kommer itne ehm idag iaf.. :( Vill slå henne.. Men de får man inte..
Och egentligen så spelar de ingen större roll för mig. Ja åker ju sen o kommer hem på tisdag..


Kommentarer
Postat av: Erika

Älskar dig!:)

2009-12-30 @ 12:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0