Lördag

Nu sitter jag hemma hos syrran. Nyss sminkat mig o borde nu borsta tänderna.
Igår köpte vi lite julklappar och kollade på Taken, gryyymt hemsk men bra film!'
Ni som inte sett den, gör det.

Sen ska vi handla mer julklappar, sen kolla på The reader, slå in julklapparna, o dricka glögg.
Mys. Sover här en natt till.
Imorn hoppas ja på att Pappsen ska in till stan så jag slipper ja åka buss.
Men vi får se, får seee.

Jao. Vad mer..?
Nyår... Mkt tankar om nyår.
Måste sy om min klänning.
Måste prata me Malin o Sajmuun.
Vad händer?
Va ska ni göra? =)

Fresten, David hade kollat fel på datum. Det är NÄSTA lördag.. Åååh.
Haha så nu har ja inga planer för nästa helg, utans ka sitta hemma o tänka på att han e o festar med enbart tjejer ;)
Haha skooooj.
Aja.

Nu ska ja borsta tänderna.
Härrråå

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni ska vara med oss på nyår! Hoppas jag :O haha ;) Så ordnar det sig bara vi är tillsammans ^^



Men dumma David, jag ville ju att vi fyra skulle hitta på något nästa helg!



Love u <33

2009-12-05 @ 23:29:16
Postat av: Elin

okej :D jaa! ja måste va me dig detta året ;)

haha jaa, han e så dum va! :O vi får fixa så snart alla kan! LOVE UU <3

2009-12-06 @ 12:59:54
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: malin

aa :) men jag har planer för oss ;) haha vi får prata snart :D <33

2009-12-06 @ 15:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0