j*vla unge

Vet inte varför, men satt o tänkte på högstadiet.
Och kom o tänka på en person (nämner inga namn) som alla (typ iaf) hatade.
En kille som ingen ville prata me. Som alla ignorerade.
Varför?
-Jo för att han va ful.
Och "jobbig" som alla sa.
Men varför va han jobbig?
-Jo för att han försökte prata me oss.
....
Helt allvarligt.....
Och när han försökte bara prata me oss, kom vi me elaka kommentarer o gick därifrån.
Jag blir så förbannad på mig själv när ja tänker på hur man va förr.
Jag vet att ja va en av dom värsta.
Jag vill smälla till mig.
Jag skäms.
Hade ja vart någon annan, hade ja aldrig velat känna mig då ens.
J*vla snorunge.

Usch.

Aja, ville bara få ur mig de :P

Kommentarer
Postat av: PernillaPP

Jag tror nog att jag vet vem du pratar om? Om jag tänker efter.. :P

2009-12-08 @ 15:16:42
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, jaa de gör du nog :P

2009-12-08 @ 15:34:30
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0