it's a to do day, today (haha!)

Har precis suttit o grejat me lillsans blogg design i typ en timme. i PAINT!
Haha mm. Så ni kan ju tänka er hur den blev. Har inte ens grejat me pain på åratal.
Men har inget annat program på denna datorn o det jag brukar greja med på nätet funkar inte =/
Men ska göra om den sen på vår gemensamma dator.

Jag har även vart ute o gått. Och blekt tänderna.
Ska sy, tvätta, stryka, brunutansola mig, toppa bort det slita på håret.
Osv osv..
För imorgon är det nyårsafton! :D

Jag hoppas på att David går med på att åka in till torp lite tidigare imorn. Och att det för guds skull är öppet!
Jag mååste ha en bh utan band till klänningen! HUR ska ja göra annars? Va?
Panik panik.
Men hoppas hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0