håhåhjaja

Var på torp med David idag. Blev grinig så fort vi kom innanför dörrarna. Hatar mellandagsrea.
Jävla idioter som inte kan parkera, som MÅSTE gå in i en fast än de faktiskt finns mer plats.
Jäkla köer o massa jobbigt överallt bara.
Blä.

Men killen hittade iaf ett par snygga svarta byxor o en jätte snygg grå skjorta till nyår =)
Jag som hittade skjortan o de va ödet ska ja säga er ;)
En kvar. Lite gömd. I hans storlek. I den färgen jag vill han ska ha. G-star (eller va de heter haha) va märket, vilket typ e de enda märket han vill ha.
Och det va halva priset på den ;)
Plus, den satt perfekt på honom. Snögg snögg.

Sen åkte ja hem o käkade frukost. 4 eller va klockan va. Haha. Men får skylla mig själv ;)
Sen har jag även blekt tänderna för första gången.
Fyfan. Blev ju rädd, haha.
Det kom på tandköttet och jag trodde allvarligt att jag skulle frätas bort.
Det gjorde så ont! Så flyttade jag lite på remsan så den bara låg på tänderna.
Då ser jag att det blivit vita "fläckar" på tandköttet. Trevligt.

Men de gick bort sen.

Man skulle ha på remosorna i 30 min. Jag klarade en kvart sen fick jag panik.
Jag våga fan inte stänga munnen haha. Så jag satt där o log som en idiot.
Tills jag tröttnade.

Nu har jag dock fått reda på att jag fååår stänga munnen, de e inte farligt ;)
Så imorn kör vi 30 min ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0