¨

Igår blev jag orolig. Det ska jag erkänna. Ibland kan ja va en riktig jävla satkärring mot min pojke.
Bli sur för småsaker eller skrika på honom bara för att jag tycker han har så feeel.
Blir ledsen på honom för att han har en åsikt som är helt tvärtemot min egen.
Se på honom på ett helt annat sätt, sen inte vill prata med honom på ett tag.

Jag är ingen lätt person att vara med. Det vet jag.

Igårkväll fick jag en sån klump i magen.

Vi har blivit så nära nu. Så nära som jag aldrig kommit en person förr.
Jag är så fäst vid honom. Jag mår bra med honom. Jag är trygg med honom.
Tänk om han försvinner utan förvarning.
Han är och förblir det bästa som hänt mig.
Och om nån försöker ta honom ifrån mig, lovar ja att det blir krig ;)

Min lillasyster fick sitta med mig igår. Jag va nära på att börja lipa, haha :P Hon fick aggera storasyster ett litet tag ;)
Sen kollade vi på våran gamla jul-barn-film i henens rum tills vi blev för trötta.
Tur att hon finns. Älskar dig lillsan

skitdålig bild, men hitta ingen annan just nu.






Please don't take him just because you can

Your beauty is beyond compare

With flaming locks of auburn hair

With ivory skin and eyes of emerald green
Your smile is like a breath of spring
Your voice is soft like summer rain
And I cannot compete with you,..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0