..

 

Usch.. Har haft en hemsk natt :S Först kunde ja inte sova för ja tänkte på för mkt.

Låg vaken minst tre timmar.

Sen  va de bara mardrömmar hela natten.

Är glad att ja e vaken nu.

Idag på schemat står de;

Promenad

Frukost

Tvätta

Sy klänningen

 

Sen får vi se.

 

jävligt kul att hela familjen e samlad till jul.

Mamma e inte me, storebror ska fira me hans tjej, storasyster ska kanske fira me hennes i norrland eller va de e.

Kul.

E faktiskt skit ledsen o besviken för de.

Nu när man inte e en liten snorunge längre som bara gillar julen för julklappar,

tycker ja att allt handlar om familjen. Man ska va me familjen på jul.

Spec när vår familj e så splittrad som den e redan.

Jag har vart tillsammans me min kille i ett år nu, men ja skulle faktiskt inte fira julafton me honom nu för de.

Jag vill va me min familj.

För det är det som e grejen me jul.

För mig iaf...

 

Sen så e de självklart mina syskons val. Dom e vuxna människor o dom får la va vart dom vill.

Önska dom va me oss bara...


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tänker precis likadant Elin :D Du och jag ;) haha Love u <33

2009-12-07 @ 13:21:46
Postat av: Elin

Alltid du o ja stumpan ;) <3

2009-12-07 @ 13:25:40
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0