en trött morgon..

Kaffe. ;) Räddar allt. Allt.
Jahopp, idag är det redan fredag. Jag ska till syrran o kolla film :) Sen blir de köpa julklappar imorn.
Igår fyllde andra syrran år, så va i Älvängen o firade henne.
Innan de va hos erika.

På vägen från Kampenhof till syrran gick jag bakom en dam hela vägen.
Jag såg hur hon vände sig om då å då, hon tyckte väl att de va obehagligt eller irriterande att jag gick bakom henne hela tiden.
Tillslut stannade hon, vände sig om o bara glodde på mig.
"Fan nu mördar tanta mig.." tänkte jag lite diskret med hjärtat i halsgropen.

Men närå! Hon ville bara ha sällskap till ica, visade de sig :) Haha. Så vi damer gick där tillsammans o pratade om allt o inget.
Trevlig dam ;)

Nä hörrni, jag känner nu att jag är fortfarande för trött för att blogga ordentligt.
(ofta ja bloggar ordentligt, ha haaa)
Nä, men seriöst. Ja ska göra mig iordning. O fjäska för pappsen. O ringa Erika.

Eller jag kan berätta två roliga saker till dåå. ;)
Igår berättade Danne att han vart övertygad om att han såg Bruce Willis inne på ett café i Stockholm en gång.
Efteråt började han asgarva eftersom han insåg att de va hans egen spegelbild . ;)

Erika frågade Max va han tyckte va bäst med Madeira.
"-Daavid. Valarna o Daaviiid."

Sen Pratade Elena om att hon sett bilder på när Max o David lekte, så hon hade förstått att de hade kul.
Sen kom Elvira me att hon hade kul me David.. ( ? )
Sen när JAG säger att JAG hade faktiskt roligast med David, så fick jag konstiga blickar.
Och sen va ja "snuskig" osv.
Jahapp. Haha.

Nuu går ja ;) Hörs kanske senare igen!
Annars, ha en kanoon helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0