Julafton!

Paketet jag fick från David!

Min skyddsängel jag fick av Davids Mamma :D Så fin!

Jag tror Veronica o Carro (Robins tjej) fick likadana :)

Min älskade kjol ja velat ha så länge! Fick den av David :D

Dock e de jätts stor i sitter jätte konstigt :/ Ska försöka sy in o upp idag.

Framme i Älvängen. Elena hade dukat fint. :)

Kalle Anka

Barnen öppnar paket..

Pappa öppnar

Viran

Sen kom vi hem.

Tack så jätte mycket fam. Gunnarsson! :D

Fick av Fam. Fridfelt :) Taack så mycket :D

Taack Viran! :D

Taack Älskling! :D

Ohohoo, Taack älskling!! :D

Sen runt 3 la jag mig och läste min nya bok ja också fick av min fina älskling! (Taack ;D!)

Läste två kapitel, sen ringde mannen själv o vi pratade till 4 eller något.

Sen somnade ja rätt så gött efter en sjuukt bra julafton. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0