döda mig..

Sist ja kollade på klockan innan ja somnade va den 10 över 4.
Jag la mig 11.
Sen låg ja ändå vaken ett bra tag efter de. vet inte när ja somnade.
Gick upp 9.
Ja e helt dööd.

Vet inte varför ja inte kunde sova. Eller jo.. De vet ja.
Men ja orkar inte me den anledningen.
Orka orka orka...
Dumt när man inte förstår varandra hur mycket man än försöker.
Dumt.
Jäävligt dumt.

Nu ska ja snart ut o gå. Sen greja lite. Göra mig iordning. Sen gå till Bokenäs skola för att ta bussen till gbg.
För att byta buss mot Älvängen. För att va barnvakt.
Imorn kommer resten av syskonen så blir det julbak.

Skönt att va borta i helgen. O va sysselsatt.
Kommer hem på söndag.
Ska kanske träffa Erika på Måndag.
Får se.
David vill att jag kommer på tisdag, men ja vet inte..
Får  se....

Fick sms av Klara förut. Hon, killen, o familjen ska stöpa ljus idag o hon fråga om ja ville va me. :)
Glad att hon hörde av sig. Dock va de lite väl sent, hehe ;)
Får ses nån annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0