Söndagen Den 9nde Augusti

Vilket innebär att idag har jag varit tillsammans med David i 8 månader. ♥
På ett sätt känns det mycket, och länge.
På ett annat känns det ynkligt och nästan betydelselöst eftersom jag vill att det ska bli tuuusen mer.
Jag älskar dig.

Denna dagen betyder också att today is the day (.. "that I diiiee" kommer du ihåg, Pernilla? ;)) - ne men idag ska jag, Pappa o Erika åka till Trollhättan :)
Ska försöka hitta skor. Eller en kofta. Har jag riiiktigt tur, hittar ja båda ;)
Roligt roligt.

Idag åker även Davids söta lillsyrra till Rhodos.
Närå, jag är inte avundsjuk.........
Ha de sviin kul nu, Veronica, och sola lite för mig me. ;)

Nu, mera kaffe!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Wiiie tack:D du borde inte va avundsjuk, jag har bara haft det HUR kul som helst ;) haha

2009-08-18 @ 01:48:23
URL: http://veronicamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0