mirakel

Ett mirakel har skett.. Och jag förstår inte varför. Kaan hända att min syster har ngt me de o göra.. Men ändåå...
Pappa ringde nyss. (han har inte pratat me mig på en vecka typ..)
Och säger att han kan KÖRA mig in stan sen. ... :S (?!) ..
(iinte likt pappa. om man inte städar massa eller gör ngt för de.. eller om han e på väääldigt bra humör.)
Han slutar klockan 6, sen kommer han alltså hem, hämtar mig, sen kör in mig till syrran i Uddevalla.. :S

Jag tror jag är i choktillstånd. Han lät tillome trevlig! Inte arg.
Jag förstår ingenting.
Nånting e fel.
Varför e han inte arg på mig längre...?

Miraklet blev nu ett mysterium istället.

(ja menar inget elakt mot pappa me detta inlägg ;) jag älskar honom över allt annat.)

Kommentarer
Postat av: kristina-kittelsen

ring när du vill ses min kära :)

2009-09-01 @ 01:40:11
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0