Fredag

Har precis kommit hem. David lämnade mig, och plockade upp Viran för att skjutsa henne till torp.
Jag är nu i hopp om att de kommer tycka om varandra lite bättre.. Får se hur de går. ;)

Egentligen skulle ja kommit hem i onsdags, gick ju tydligen sådääär ;) Haha.
Igår va ja på Ikea me Pamela :) Sen åkte vi runt massa. Till Peggys lägenhet och vattnade blommor o så, sen handlade mat, o till Göksäter o sen tog en fika.  :)

O mer? Jo. Hon sa på morgonen att hon hade en liten överaskning till mig o David. Men att jag kommer använda den mest..
Men ja fick inte veta va de va. David visste dock redan.
Jag satt i ca. 2 timmar o försökte lista ut va de va, men kom inte på.

De va en symaskin!
Ja har alltid velat ha en symaskin! :D Haha. Eftersom jag ha så konstig kroppsform så passar Aldrig kläder mig o så, så ja har alltid velat ha en för att sy in och så. Men har såklart aldrig fått någon ;)
Förräns nu! :D
Pamela berättade att David pratat länge om att han ville ge mig en. Och att han skulle spara så han kunde köpa en till mig i julklapp.. (gullunge!)
Men så hade hon istället valt att köpa en åt oss tillsammans :)
Så jäkla gulligt att ja vet inte vad.

Så nu ska Peggy lära mig lite mer om hur man syr o hur jag anväder den o så :)
Very happy.

Jao, sen när vi kom hem så somnade ja, haha. Sen kom David hem från jobbet o väckte mig genom att hoppa på mig o skrika.. Sött....


Ikväll ska ja o Viran ha myskväll :) Båda e hemma hela helgen, så hno e iväg o köper godis o så ska vi kolla på massa gamla nostalgi filmer. Mysmys.


Jaoo..
Några sista ord.
Klara,
jag saknar dig något så fruktansvärt mycket..
Pernilla, lycka till! :) O ja e ledsen över att vi inte hunnits ses innan du flyttar :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0