Tecknade Disney Figurer

Fick en kommentar om denna bilden 
"Haha, du påminner om Bell i skönheten och odjuret på den bilden! Haha! klockrent!"

Från min fina barndomsvän Ida, där hon även länkade till denna bilden 
Haha vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga.
Faktiskt så tycker jag att Disneyfigurer är snygga! Men Bell e faktiskt inte så snygg ;) Haha, men "tack" eller något iaf, Ida! ;D Haha!

Vi diskuterar ofta de faktiskt. Hur kan man göra en tecknad figur snygg..?
Jag tycker tex. att Aladdin och Jasmine e snygga. Spec Aladdin ;) ;) 
Haha!
Jag tycker även att Erik i Lilla Sjöjungrun är vråål snygg.


Och nu till de sjukaste. Jag tycker Simba i Lejonkungen e snygg.. Helt allvarligt. Ett tecknat Lejon.
Men! Till mitt "förscar" så är jag inte ensam! No no.
En person jag inte nämner vid namn ;) - tycker att Nala i Lejonkungen är snygg! ;) Ni skulle hört honom igår.
"men ni vet i när hon ligger där i gräset.." 


Så.. Nu kan man nog tycka att jag är helt sjuk i huvet. Men så är de. Vissa tecknade figurer tycker jag är sjukt snygga ;) Haha.
Så nu vet ni de :)

Vad tycker ni? ;)

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

hahah du är störd elin

2009-04-13 @ 01:46:29
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Elin

Du älskarr't! :D

2009-04-13 @ 11:25:45
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0