Nä Veet Ni Vad..

Jag hatar Uddevallas gymnasieskolor. Ibland iaf. Jag blir så trött. Ni hör, men ni lyssnar inte! Ni fattar ju inte vad jag säger.
Fick brev idag. Hjälpgrupp samt varningar. Jag blir så irriterad.
Guess what, jag kommer inte tillbaka.
Tål inte era falska leenden och era "förstående" nickningar och blickar. Ni förstår inte ett piss.
Okej, nu tar jag i lite, två personer tycker ja faktiskt om. Just för att jag Vet att ni förstår någorlunda.. Men ni andra kan pissa på er. Ni gör de inte alls för att ni "bryr er" , ni vill bara ha er lön.

Men jaja.
Nu har jag precis duschat. Ska till my darling snart igen. Idag förstog jag nog på riktigt hur mycket jag faktiskt älskar honom.
Fatta grejen liksom. Jag Älskar någon. Efter 4 månader. (på torsdag) Det är stort för mig.
Har bara älskat en person så förr och de va för 4 år sen.
Men det är inget jämfört med det här.
Jag mår bra bara av att kolla på honom. Det är fan konstigt :P Blir varm i hela kroppen och man ler utan att ens tänka på de.

Haha vilken pussy jag är!
Men det är sant faktiskt ;)

En annan grej jag vill lägga till är att ni borde faktiskt stanna upp ibland, se er omkring och faktiskt vara tacksamma för de ni har.
Jag känner så många som bara klagar, klagar, och klagar. Alltid är det något som är fel. Alltid är det "synd" om en osv.
Men that´s life. Och jag har sagt det många gånger förr, men jag säger det igen; hade ni aldrig fått uppleva dåliga stunder kan ni heller inte uppskatta de bra stunderna.
Visst har alla dåliga dagar, men istället för att deppa ner sig över allt får man försöka se de positiva man faktiskt har här i livet och ta vara på de.
Jag gör de. För visst har även jag dagar då man bara kan ligga hemma och grina över saker och ting.
Men vad hjälper de? Ta dig i kragen och försök istället förbättra din situation.

Tänk på sånt lite oftare. Ett litet tips bara ;)

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

bra sagt elin! jag är glad för din skull att du hittat någon hjärtat :)

2009-04-07 @ 11:20:48
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Elin

aww tack hjärtat :D <3

2009-04-07 @ 17:34:17
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0