Min Biktstol. -Som Du Aldrig Sett Mig Förr....

Jag erkänner...
  • Jag sov med tänd lampa inatt och bad David att prata om gulliga små tecknade figurer i telefonen för att jag va mörkrädd.
  • Igår åt jag ett knäckebröd med en fiskpinne på, och jag tyckte det smakade gott..
  • När jag "började röka" gjorde jag det endast för att jag trodde att jag skulle bli smal av det. (Jag sa att det va pågrund av stress osv. Jag ljög....) (dessutom va de otroligt korkat o ja fattar inte va ja tänkte me..)
  • Jag brukar aldrig ljuga, främst för att det inte är min stil och jag själv hatar lögner. Men också för att när jag väl kan dra en liten vit lögn får jag så dåligt samvete att jag inte kan sova på nätterna förrän jag talat om sanningen.
  • Jag tror på "spöken".
  • Jag är besatt av skönhet, men endast när det kommer till andra människor. Modeller osv.
  • Jag är livrädd varenda dag att jag ska förlora någon som står mig nära.
  • Jag har blivit en person som förlåter lätt.
  • Jag säger ofta att jag hatar min storebror, det gör jag inte allsde.
  • Jag tror att jag hade passat bra som advokat.
  • Ibland kan jag skratta åt fula folk på TVn, men efteråt får jag alltid dåligt samvete och säger "Förlåt" högt.
  • Ibland kan jag kolla på gamla bilder på mig själv och faktiskt tycka att jag såg rätt okej ut.
  • Jag hatar (faktiskt) mina grannar. Inte sommargästerna, men de andra.
  • Om jag vill kan jag lura en busschauför att jag är under 15 och betala mindre. (funkar på 1an iaf..)
  • Jag får dåligt samvete för varje liten alkoholklunk jag tar nu för tiden.
Så.. Nu va de ute ur mig.

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

hahah får alltid åka med halv ;) är väl tandställningen som lurar. haha. du är underbar elin !<3

2009-04-23 @ 13:29:23
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Elin

Kickan - haha de e bara för att du e så söööt! <3

2009-04-23 @ 13:48:36
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Syrran

Började röka??? Va???? Varfööööör får jag aldrig veta något? Bara för jag är storasyrra? :-(

2009-04-30 @ 11:03:18
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com
Postat av: Elin

syrran - du har sett mig röka nån gång ;P nej du får veta nästan va du vill :) bara fråga. :) haha

2009-04-30 @ 13:17:29
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0