Inte Min Fredag

Det gick piss på Arbetsförmedlingen. Jag kommer aldrig få jobb :)
Efter AF mötte ja lillsyrran o Sofia :) Vi gick runt på stan lite, sen åkte ja o syrran vidare till Torp. Kollade skor, kläder osv.
Sen kom Pappa och vi handlade sen åkte hem.
Jag gick på promenix o nu e jag hemma igen.

Känner mig redigt ensam just nu kan jag ju tala om..
Skulle egentligen ha myskväll me Klara idag, men hon åkte till Gbg..
Skulle ist då kolla film me syrran, men hon e inte här längre..
David åkte nyss och grillade med massa folk. Jag sitter kvar ensam här.. :P
Kicki ville jag skulle åka in till henne, o de vill jag ska ja tala om för er!
Men jag kan inte.. :/

Mitt busskort gick ut idag. Fick pröjsa 40 spänn för att åka in till stan :S

INTE MIN FREDAG.

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

<3

2009-04-18 @ 01:11:06
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0