Fredag

Jag vaknade av att jag inte kunde andas runt 8, jag kan tydligen inte andas genom munnen automatiskt, så jag fick göra det manuellt. Min feber är borta tror jag, men alltså är min förkylning värre.
Men så är det..
Efter att ha andats genom munnen ett bra tag så va jag ändå tvungen att släpa mig upp ur min varma goa säng. Annars hade jag pissat ner mig.

Så nu har jag käkat lite frukost och lagt kläder i torktumlaren. Ska alldeles sttrax kolla buss in till Uddevalla.
Ska till syrran idag och ha myskväll :) Så sover jag där, åker hem imorgon någon gång.
Önskar jag kunde hänga me och fira Kickan i götet, men jag är inte tillräckligt frisk för att festa, plus att jag är så pank man kan bli :(
Så får stanna hemma och tråka.
Sen kommer David hem på kvällen/natten och jag åker dit på söndag. Så får han ta hand om mig.

Hämtade även mitt paket från H&M igår. Och blev lite ledsen faktiskt. Ni vet den leopardsmönstrade trekants bikinin?
Den va för liten! :( Och jag vet att en större storlek hade vart för stor..
Men jaja. Jag ska ta me den på söndag så ska Veronica prova den, passar den så får hon den. För den är faktiskt jätte snygg.

Däremot så beställde ja ju även den BH aktiga bikinin i samma mönster. Den passade. Och så va det tre vanliga toppar, och en kofta. Samt 2 bikinitrosor som jag aldrig kommer använda :S
Eller jo, när jag fått ner mitt ass till en vanlig storlek kanske..

Nu, kolla buss!

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

hahaha sluuta du har normalt stort ass om inte mindre din puma!

2009-04-03 @ 11:28:30
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Elin

HAAHA! de e inte första April idaag, gumman ;)

2009-04-03 @ 11:46:16
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0