Ahh

Vilken vecka.. :) Berättar lite mer detaljerat sen, ska ut snart. Men min pojke är världens underbaraste.
Igår va vi ute på Rossö och va ute o gick och kollade på vår gamla tomt där sommarstugan stog..
Hur mysigt som helst!
Sen har vi även vart i Dragsmark (där jag bodde förut med mamma) men de va inte alls lika kul..
Men bla bla bla ni kan få veta mer sen!

Här e lite gamla bilder från ingenstans och överallt.
Mamma hjälper mig ner för tröskeln. :) Så gåre när man e kort...
Erika, Elias och Jag ;)
Yeah ;) Max i lördags :) "kolla! AIK!"
Aww! Min söte göte, liten. <3
Min söte göte, inte lika söt haha, vill ha en pussbild men får ingen o blir lite putt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0