Jan. 16, 2013

Igår va de min lediga dag. Den gick över alldeles för fort! Hann inte med alls så mycket som jag velat, plus att de kom som en snöstorm här i Uddevalla så någon promenad blev de inte.. Fick iaf städat lägenheten och färgat håret. That's it. Haha. Gick och la mig tidigt men inte hjälpte de...

Först kunde jag inte somna för snön lyste upp allt. Sen när jag väl hade somnat (runt 1 ngn gång) så vaknade jag av de plogade utanför, både lös och lät som fan. Då va klockan lite efter 2. Lyckades somna om. Vaknade återigen av de plogade! Denna gången runt 5. (hur orkar dom?!) Sen efter de sov jag så lätt att jag vaknade så fort en bil körde förbi eller när tåget åkte här utanför. Kl ringde kl 8 och jag tror inte att jag ens fått 5 timmars sömn.

Idag är vi en zombie.
Längtar tills jag kommer hem ikväll, de första jag ska göra är att gå o lägga mig! kl. 20.15. De ni.



En trött, osminkad Elin iväntan på att hennes sambo ska komma hem. Kul liv ;) Haha


Kommentarer
Postat av: MALIN

Vad har du hittat på nu för färg i håret? ;) <3

2013-01-16 @ 12:17:01
Postat av: Elin

la i en mörkare toning så de e nästan brunt igen nu ;) brun-rött typ ;P <3

2013-01-17 @ 09:58:03
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0