Feb. 14, 2013

Alla ♥ dag.
Jag kan nog säga att det va en av de mest romantiska dagarna jag haft :P Trots att jag va på jobbet från 11 till 20!
Morgonen började med att min fina hade köpt jordgubbar, blåbär o massa gott tillsammans med en söt lapp. Lyxigaste frukosten på länge ;)

Senare på jobbet satt jag på lunchen, då kommer en av hans kollegor och knackar på med en stor blombukett och ett kort! Va på riktigt nära att börja lipa, haha!

Och detta va EFTER att jag köpt en "finare" påse med en (dock grym) rakhyvel, småtjafs och en chokladask till honom. Haha o inte hade jag tid att gå och köpa ngt nytt inte. Nä, ja va dömd att misslyckas.

Och inte slutade det där, nej. Kom hem vid 21 tiden, öppnar dörren och allt är svart. Fan också, strömavbrott?
Nä, sen såg ja att han hade tänt levande ljus lite här o där och städat (!) Och inne i vardagsrummet sitter min finaste, snyggaste och mest underbaraste sambo i en röd korsett.

Haha nä förlåt, men han hade tänt massa ljus där inne och köpt sushi som han dukat upp fint ♥
Blev helt varm i hela kroppen. Fan vad jag älskar den killen.

Dagen i bilder.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0