Torsdag

Igår va den bästa dagen på länge!
Hade så sjukt mysigt med Viran o Sofia under dagen, sen mötte jag ju upp Erika och vi gick runt o gjorde lite ärenden. Runt 7 gick jag faktiskt och solade en 20-minutare. Dock hände de inte så mkt, men men.
När jag kom hem to en dusch sen mös ner i soffan och kollade på So You Think You Can Dance, älskar de jäkla programmet! Började lipa två gånger med, typiskt mig..
 
Jao jao, nu sitter jag här och äter frukost, laddar inför jobb. Lär va stressigt idag då säkert många vill ha deras glasögon innan midsommar.
 
Apporpå midsommar, ska faktiskt fira hela dagen o hela kvällen hemma ute i Bokenäs. Tillsammans med Pappa, alla systrar och David. :) Ska bli supermys och hoppas att de inte alls regnar som de säger.
 
Dock är jag sjukt förbannad på Nelly.com som aldrig ger mig min klänning som jag skulle ha imorn.
Beställde den för över 2 veckor sen men paketet har tydligen virrat bort på posten :) Skoj!
Den perfekta midsommarklänningen, enligt mig.
Har ju nån reserv men jag ville verkligen verkligen ha den. Så nu e ja suuur ;)
 
Har påbörjar sommarschemat nu så kommer bli en hektisk sommar. Men de gör inget :) Hoppas på fina dagar då ja e ledig bara. Och så längtar jjag sjukt mycket tills vecka 29 då vi åker iväg med lilla fina familjen Tuular-Cervin ;)
DE ser vi fram emot!! :)

Nä nu ska jag sluta babbla. Ha en go midsommar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0