Sicken dag

Varit en lång dag på jobbet, mycket o göra. Men grymma som vi e så klara vi de ;) Fick undersökt ögat idag igen o de har blivit bättre, WOHO!! Så har de inte blivit värre imorn slipper jag operationen, förstå lättnaden!
Hujeda mig..

Efter jobbet gick jag över till bästa Carrobarran och satt på golvet o pratade i en o halvtimme, sen säga hejdå :( Hon flyttar till Stockholm imorn. Är jätte glad för hennes skull då hon fått drömjobb erbjudanden, samtidigt som jag är ledsen över att hon flyttar. Men jag hoppas allt blir bra, lycka till med allt! ♥ Kommer sakna dig.

Nu; efter att ha ätit två korvbröd då jag inte orkade laga något annat
(jaa jaa ja vet att jag har påbörjat ett nytt liv, men jag åt en sallad till lunch ((som jag inte ens åt upp)) och de va fakitkst fullkornskorvbröd!;))


så tänkte jag ta en dusch sen krypa ner framför en film eller ngt.
Blir upp tiiidigt imorn, trots ledig dag. För vi ska på skolavslutning för syskonbarnen :D Ska bli superkul faktiskt.
Inte igår man va på de.

Efter de blir de lite shopping i gbg (för killens del) sen hoppas ja att vi inte e hemma alltför sent.



Fina Caroline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0