Kamera!!

Har börjat läsa en bok där ena karaktärens liv är så läskigt likt mitt att de inte e sant. Galet alltså. Familjhistoria, utseende, nuet, praktiskt taget ALLT. Dock så jobbar hon inte som optikassistent utan som fotograf ;) Men jag har iofs alltid varit intresserad utav att fota o ha mig.

Sen så inatt drömde ja
att de enda jag pratade om va att köpa en riktigt grym kamera. Jag sprang runt överallt med en liten fjuttkamera i rosa och fotade allt! De värsta va att de ja fotade va sånna där once in a life time stunder, kunde blivit helt sjukt fina bilder, men de fick ja ju inte fram me min lille fjuttkamera. Så när jag framkallade bilderna va allt bara suddigt eller bara fult.

Så nu sitter jag här
, dricker mitt kaffe och de enda jag kan tänka på e att jag vill ha en grym kamera.
Jag har ju redan en jätte fin kamera, de e inget fel på den!
Men jag vill ha en systemkamera. En riktigt grym sytemkamera.

Så de ska jag gå på jakt efter när jag blir rik.


Intressant va? ;)

Idag är de fredag. Men de känns inte.
Jag har fortfarande grymt ont i mina fötter från igår men så blire.
Direkt efter jobbet hämtar Pappsen upp mig sen blir de kalas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0