Sicken helg!

I fredags mös ja o killen bara i soffan framför en bra film.
I lördags åkte D o jobbade, jag tog en långpromenad sen diskade o hade mig innan de va dags att gå över till Carro och hjälpa henne lite inför kalaset ;)
Födelsedagskalas blev de! När alla gick till krogen styrde jag kosan hem istället.

Igår, söndag sova vi till 12,20 haha. Gick över till Carro igen, tjötade lite o hämtade mina grejer. Sen skulle jag gå hem till Erika o på vägen ringer Elena! Då e hon i Uddevalla och jag hinner precis vända, kramas snabbt o säga hej.
Sen har jag o Erikan en  mysig dag i solen på balkongen. Mycket onyttigheter blev de.

Jao de va väl bara de eg. Men har hunnit med mycket denna helgen! Inte illa pinkat för o va mig. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0