Tooossdaag

Gomorrn!
Idag är jag pigg! Ingen aning om varför. :)

Hade en bra dag igår, David kom till Ljungskile när jag slutat jobba, vi käkade lunch på en uteservering sen åkte vi till ett hemligt ställe haha ;) Tog oss ett tag att komma dit, o vi gick lite vilse, men kom fram tillsist. Va inte där ens en timme innan de va dags att åka hem igen.

Väl hemma hände något fantastiskt. Vi har inte haft bredband eller våra kanaler till tvn nu på tre månader. Skandalöst, ja. Vi har försökt få igång de o ha oss, men jag har sagt tusen miljarder gånger att boxen e sönder. De ska inte stå massa 8or sen bara va massa streck på den. Den e sönder..
Men David och hans bror faktiskt har viftat bort mig, ignorerat mig, sagt att de visst ska va så.

Igår sa ja de igen, Den e sönder!!!!
David hånflinar o fnyser åt mig, "de ska visst se ut så, den laddar.... åh"
"neej, den e söööndeeer, ja vet hur de ser ut när den laddar, den e sönder!!!!" -ett typiskt Elin utbrott.

Tillslut gav ja upp, han får skylla sig själv. Han vill inte lyssna på mig bara för att ja e tjej o ska ju därför inte veta hur sånt där går till. Han e mannen i huset, klart han vet bäst o e mest teknisk ;)
Tillslut ringer han Bredbandsbolaget för att boxen e ju så himla dum som inte sätts igång, o bredbandsbplaget e så himla dumma som inte fixar allt via signaler i luften o skit.

Killen där säger direkt att den e ju uppenbarligen sönder. De ska inte stå massa 8or o sen bara va massa streck på den. Vi skulle ringt tidigare så hade de kunnat skicka en ny för längesen. Men nu får vi en nästa vecka.

Förstår hur skönt de va att bara kasta de i ansiktet på honom? ;) Ja e mer teknisk än honom, live with it haha.


Sen gjorde ja iordning morötter, gurka o dipp sen offrade ja mig o tittade på damfotbollen med honom.
Efter ca 5 min blev ja rastlös o uttråkad. Tillslut kom ja på att ja kunde döpa alla spelarna till roliga nanm sen skratta när dom ramlade eller gjorde fula miner. Då hade ja lite roligare iaf. David va inte lika glad kanske ;)


Idag är de torsdag,
en dag ja gillar. Då man kan tänka "imorn är de fredag".
Imorn är de faktiskt fredag, eftersom att de e torsdag idag.
Imorn ska ja ha egentid :) En kväll hemma helt själv, ja ska låna filmer av syrran, ta ett bad eller något, sitta uppe halva natten o ha tjejkväll med mig själv helt enkelt :) Mycket behövligt o ja kan erkänna att ja längtar haha.


Skriver mer när ja kommer hem sen, visar bilder o skit.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: kristina

Järsvtigen, ligger vid bleket.

Brukar btw gå förbi din lägenhet 1000 ggr om dagen för jobbet, stan osv hehe.

2011-07-14 @ 12:34:50
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Elin

haha vafan säger du? aldrig sett dig!

2011-07-14 @ 15:38:20
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0