De må jag säga

Igår, efter den fruktansvärda morgonen ;) .. Så blev dagen mycket bättre :) Bra dag på jobbet och efter att jag kommit hem och förstått hur tråkigt de va hemma så ringde ja syrran o gick över till henne istället :) Senare på kvällen tog ja o pojken en kvällspromenad i solen. Mys mys.

Idag va de inte
så mycket sämre. Återigen en bra dag på jobbet! Dock hade vi inte alls mycket kunder, så en av mina underbara kolleger såg sig omkring och utbrast; "Näe! De här går ju inte. Elin! Nu sätter jag på kaffe till oss, och du kan väl va gullig och gå o handla lite fika åt oss, ja bjuder! Något kul måste vi ha ju ha"

Ett plus på
de e ju de underbara vädret vi har. Dock va ja helt fel klädd. Jeans, t-shirt, jeansskjorta o boots.
Haha.

Men jaja :)

Längtar till helgen!

Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Men eller hur, jag älskar både väskan och klänningen. :)

2011-07-28 @ 01:12:10
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Kim Engström

sv; Våran resa kostar 12000:-, alltså 6000:- var men då är det ju också all inclusive så vi kommer inte göra av med så mycket därnere. När jag pratade med ticket sa de att resorna i år är väldigt dyra just för att sommaren varit så dålig. Ett tips som jag märkte var billigare av någon konstig anledning.. Gå in på ticket.se och gå in på charter istället för sista minuten resor. Vissa av de resorna var billigare, så kolla charter istället! Vill ni åka efter den 18 augusti så tror jag det fanns resor för ca. 2000 - 3000 per person!

2011-07-28 @ 09:00:50
URL: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0