Näjjjj

David slutar om 10 minuter.. Jag ligger i sängen med datorn på magen/bröstet, och jag orkar seriöst inte resa på mig. Jag är så sjuuukt trött! Ögonen går i kors på mig, jag vill bara lägga mig under täcket o få sooova. Jag orkar inte fräscha upp mig heller. Han får ta mig som jag är; ett skatbo på huvvet, sletna kläder, osminkad och blodsprängda ögon, pricken över i't är att jag e blek som ett spöke. Sexy mama.

Somnade runt 3 inatt kanske, gick upp kvart i 7. David vill kolla film eller spela spel sen, icke säger hans tråkiga flickvän. Ja ska lägga mig i hans säng och stendö. Sen får han göra vad han vill. Undrar hur jag ska göra sen... Ska jag tvinga honom att komma in och bära mig till bilen kanske?.. Har iofs på mig mina rosa fluffiga tofflor o dom får inte förstöras.. Men jag vill inte ta av dom heller.. Jobbigt allt är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0