Helt slut

Det tar mig ca. 40 minuter att ta mig hemifrån till jobbet. Förutom den timmen ja väntar på kampenhof då iofs ;P Men själva resan, alltså. Hem tar det mig exakt 2 timmar. Utan att vänta. Åker buss i två timmar...  Blir rätt tröttsamt när man baara vill heem.

Är helt slut idag. Sjukt trött och ont i halsen. Har inte orkat gått ut och rört på min ens :( Härligt med fredag imorn.
Känns så skönt att kunna uppskatta helgerna igen ;)

Vart en del strul på jobbet men nu känns de bra igen! Älskar att ha något att gå upp på morgonen för, och faktiskt tycka att de e kul o inte som ett jobbigt Måste.

Har även haft en praktikant hos oss i veckan, och hon har mest hängt med mig, så de har varit en assistent till assistenten ;) Haha. Och idag behövdes de verkligen, så tacksam va ja!

Nu sitter jag faktiskt och kollar lägenheter. Ser dock rätt mörkt ut för tillfället. :/
Ska snart försöka samla ork till att köra lite på crosstrainern med tror jag, gå ut i denna stormen går ju inte. Blåser bort.


På lördag blir det gbg med två av syrrorna :) Myyys! Sånt e behövligt every now and then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0