Helgen

Nu e ja hemma igen! Lördagen va riktigt trevlig :) Barndisco, sen vin o prat. Inte me barnen dock. Nicenice.
Sen på söndagen skulle ja ju träffa barnmorskan för att byta p-piller. Dock tyckte ja att de va lite konstigt att dom skulle ha öppet på en söndag.. -Vilket visade sig att dom inte hade förståss. Så måste ringa henne o boka om en ny tid, o e lite irriterad faktiskt eftersom att de va Hon som bestämde datum o tid :S Och dom har jätte dåliga telefon tider så svårt att få tag på henne.

Men jajaaa. Ja o David åkte iaf hem till honom och kollade på Karate Kid. Som va riktigt bra faktiskt! Trodde att den skulle va liiite b, men icke. :) Älskar Jackie Chan, de har ja alltid gjort, och nu älskar ja även lille Jaden Smith, hur söt e han inte?! Och så jäkla duktig! Ungen kan ju allt! (han e lik sin Pappa ;)) Mycket imponerad ;)






Efter att vi kollat på karate kid, kollade vi på "The last song" bara för skojs skull (den va på samma skiva)
Och allvarligt talat?... Malin? Simon? Ni sa att den va bra..?! Haha jag både skrattade och blev förbannad på denna Miley Cyrus.. Så dålig! "daaaddy, ha ha ha ha" Jag som inte kan fejskratta för fem öre hade fan gjort de bättre! Haha, och så säger hon till hennes "kille" att hon älskar honom, efter att dom har träffats typ 3 gånger?...  Nä.. Jag vet inte va ja ska säga. Fyfan vilken dålig film! De enda som va bra va lillbrorsan o Pappan.

Nu ska ja sluta gnälla och kolla på Vänner som börjar snart. .



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hur kan du säga så?! The last song är jtebra, och jag gråter varje gång ;( hahaha

2010-09-29 @ 21:42:13
URL: http://pernilla.devote.se
Postat av: Elin

hahaha nee sluta? hon e ju så kass! ja kunde inte ens konsentrera mig på filmen för att ja störde mig så mkt på henne! haha ;D

2010-09-29 @ 22:04:16
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0