åh

Om ni bara visste hur jäkla godissugen ja e just nu. Jag vill krypa ner i sängen med en fet godispåse o kolla film.
Keep dreaming Elin ;) Har faktiskt vart rätt så duktig på de senaste! Okej, ja kunde rört mig mer. Men har inte ätit ngt sött eller onyttigt på ett rätt bra tag nu. Tex. igår, David köpte en fet godispåse o frågade flera gånger om ja ville ha. Men icke! För ja skaaa va duktig! Jag knaprade på ett par naturella mandlar istället ;) Funkar lika bra! Hah.
Har faktiskt gått ner två kg nu :) Hoppas veeerkligen ja kan hålla de o fortsätta såhär nu.
Pepp, pepp, pepp!
(bara för att skrev de nu, lovar ja att ja gått upp dom igen nästan vecka)

Men Oj, Vad jag vill ha godis nu. Eller lite chilinötter. Och kaffe. Och en bra film. Och en sidenpyamas.
Haha sicken sliskgubbe ja låter som ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0