Önskelista

De mer "oseriösa" dyrare, större sakerna som jag vet är lite för upp i de blå, men önskar mig ändå, för man får önska sig vad som helst utav Tomten ;)
  • En crosstrainer
  • En suuuper kamera, med en fotoskrivare och allt som hör till
  • En lägenhet
  • Ett jobb
  • Hela familjen samlad och alla e glada! (kan ja iofs få ändå om ja har tur :D)
(och om inte heela familjen e samlad så e de okej de me, sålänge alla e glada ;))
  • Presentkort på tex Ticket, vill ut o resa!

De seriösa ;)
  • Presentkort på Kicks & H&M
  • Presentkort på SF bio
  • Har en hel lista på filmer jag vill ha
  • Greys Anatomy alla boxar
  • Desperate Housewives alla boxar
  • Resten utav Vänner boxarna, har första säsongen
  • White stripes tandblekning
  • Sex and the city boxarna.

De enda jag önskar mig utav Pappa; ett halsband som Han valt ut, själv. -Inte skickat sin kvinnliga bästa vän, eller någon av mina systrar. -Utan något han vill att jag ska, från Honom ;)
(haha pappa skickar alltid iväg någon annan för att han hatar att köpa saker ;) )

De enda jag önskar mig utav pojkvännen; En dejt.
Helt allvarligt. Inga mer dyra prylar eller stora paket .
(ja e inte otacksam, han är sjukt omtänksam och jag älskar honom helt enormt mycket! Men han skämmer bort mig hela tiden. Och jag vill inte det)
-Jag vill bara ha en hel dag med honom, gå på bio och gå ut o käka eller något :)


Så. bra lista tycker jag. :)


Vad önskar ni er??

Kommentarer
Postat av: KRISTINA

mysig du är. gillar folk som önskar sej mysiga fina personliga saker

2010-11-08 @ 20:51:19
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Elin

haha ja läste "mesig" först blev lite häpen ;D men jaa, i längden e de så mycket roligare att ha :) och roligare att få också tycker ja :)

2010-11-08 @ 21:01:28
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0