häoo

Nu är jag hemkommen. Fasiken va folk i affärerna! :O Hatar när de e mycket folk. Men vi fick me oss allt hem. Jag spenderade 200 spänn på godis, påskägg till Pappa, Elias, Viran o David. Samt en tidning o naturgodis till mig själv. Slöseri me pengar hade ja i annt fall tyckt. Men ja e så jäkla snål av mig o köper aldrig ngt åt någon :S Typ. Haha. Så jag tänkte what the hell. Annars skulle ja förmodligen bara köpa oviktig skit till mig själv ändå. Sen får jag ju lön i sommar o då kan handla mer ;) -Plus, det är roligt att ge saker till folk ;D Även om de bara e ett påskägg me godis :S Haha men ändå ;D Mitt humör e bättre nu, vilket e skönt :) Inga mer missförstånd me killen eller Pappa. Inge mer bråk eller tjafs. Nu är saker o ting mer planerat med.

Imorn; storstäda!
Fredag; fortsättning av storstädningen. Har strejkat me städningen här en vecka för att ja vart så arg över hur ingen plockar upp efter sig ;P men detta går inte att ignorera länge :S Kan inte leva så här :P
Lördag; Promenad, laga mat, käka, killen kommer, promenad, mysa lite, åka till hans familj någon gång under kvällen.
Söndag; kanske måste till stan. Annars så ville killen ändå gå strandpromenad om de va fint väder. (nu dumpar han mig....) haha.

Sen får man seeeee..

Pernilla! Jag hoppas att jag hinner färdigt me städningen tills fredag så vi kan ses :D När va tiden du tänkt?


Jag har ont i magen... :(

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag vet inte riktig, men jag hör av mig ;) <3

2010-04-01 @ 18:48:55
URL: http://pernilla.devote.se
Postat av: elin

okej, hör av dig så fort du vet! ;) har lite annat o göra me imorn serru

2010-04-01 @ 21:14:17
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0