tisdag

Idag är det dags att åka till pojken. Har inte träffat honom på över en vecka... Vet inte hur länge jag är där.



Hade tänkt göra den bilden till en stor kanvas tavla, och ge honom. Blandannat.
(Han ville ha de alltså, han har pratat om det, annars hade jag inte vågat göra de haha)
Men så gick inte det :/  Men men. Den andra grejen jag hade tänkt ge va presentkort på tatuering.
Men så sa han häromdan att han vet inte på vilket ställe han vill tatuera sig, därör har han inte gjort det än.
Jag sa; "Men ta Pushing the pins! Dom är ju bra.."
(självklart där jag tänkte köpa presentkortet)
Så säger han; "Nej. Jag vet inte än, vill kolla upp sånt först. Kanske göra de i gbg. Så jag får vänta me tatuering"

Så är jag dum och säger; "Men faan Daaviid. Nu får du inte de av mig!"
Och så avslöjade jag allt, och han säger; "Men! Varför sa du de? Haha jag hade blivit glad ju!"
Så där sabbades båda presenterna och nu är jag helt lost på vad jag ska ge honom. :/
Har även lite bråttom eftersom jag aldrig är i stan elelr på torp osv. Måste "planera" för att fixa. Så jag får skjuts osv.


Om ni har någon idé på vad man kan ge sin kille på sin 21års dag får ni mer än gäna säga till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0