new moon

Syrrorna, Danne o ungarna åkte precis, kalajset är härmed slut.
Har även sett New Moon nu :D Vill se nästa film me en gång.
Nej, han är inte snygg, men man blir lite småkär i honom ändå ;) (sura inte david, de e en kändis o de e inte på riktigt)
Som Elena sa "Tänk att vakna upp och ha en vampyr sittandes där som kollar på en, åååhh ♥"
Började med att jag fick låna hennes dator, satte mig i min säng och kollade. Sen en knackning på dörren, Erika ville va me o satte sig bredvid mig. Senare en knackning till, Elena ville me se, så slutade me att vi tre satt o trängdes i min säng. Hehe. mys.

Men very good film. Synd att vi inte såg den på bio.

Jao jao. Pappa blev glad för sakerna han fick. Jag är mätt som en gris, och trött.

De va de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0