"jag ber dig, snälla snälla snällaaa"

Hatar den låten...

Aja. Saken är den att jag nästan snaart fyller 20. Trott eller ej!
Kan va svårt att tänka sig, jag vet.
Men i feb. Fyller jag alltså 20 år.
Jag önskar mig en resa! Till Grekland!
Otippat. Mm.
Jag försöker få David att önska sig samma sak.
Han fyller år 20 dagar innan mig, så jag kom på den brillianta idén att vi skulle önska oss en resa tillsammans.
Han önskar dig av sin familj, och jag av min, så får våra familjer bli kompisar o sen beställa två biljetter till oss ;)

Haha.

Han vill inte det. Han vill ha en bil o en klocka ist.

Jag vill iofs ha en digital kamera o en väska me. Och det hade ju vart bra att ha på en resa me.
Så egentligen borde man önska sig en resa längre fram ;)
Eller när man själv fått jobb så man kan pröjsa den själv, haha.

Men jag vill verkligen åka till Grekland nu! En sola o bada resa! Och jag har alltid velat åka till Grekland.
Gärna me min pojke..


Ååååh underbara tanke!

(nöjer mig även med en . Men det måste vara just denna med två displays! Haha)


Jag önskar mig nog inte detta på riktigt.
Jag vill bara ha de. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0