hällöööw

Nu e jag hemma. Seg. Dricker juice. Är även lite arg på min lillasyster! Som aldrig NÅNSIN förstår skillnaden på "mitt och ditt" Blir sakta men säkert galen här =) Men men.

Jag o pojken har hat två bra dygn. Jag vann även stort i ett slagsmål! Är lite stolt.
Började med att han gjorde saker som han veeet gör mig arg.
Så jag puttade ner honom för sängen. ( :D )
Han drog ner mig på golvet. Ställde sig upp igen. Jag sa förlåt o fjäskade lite. Av rädsla.
Han tog tag i mig o kollade på mig med hans eeeviil eye.
Jag puttade honom så han ramlade ner i sängen ( :D )
Därafter asgarvade ja o kunde inte sluta.
Han ställde sig upp och försökte lyfta upp mig över axeln som han tydligen älskar att göra.
Och på nån konstig vänster lyckas jag nocka till honom i ansiktet ( :/ ) jag vet inte hur eller med vad. Hörde mest smällen.
Då exploderar han och slänger ner mig o golvet o grejer.
Sen kom hans mamma o fråga va vi gjorde.. Jag skyllde på honom ;) Muhaha
Men jag vann ia :D o de e kul.
(och nej , ingen blev sur på riktigt. vi e sånna bara. så ni inte tror ja är elak mot honom på riktigt)

Färdig med att skryta.

Imorn blir det städa städa städa, etersom att ingen kan plocka under efter sig själv. Gör mig arg, ja. Gör mig irriterad, somfan.
MEN ja ska städa upp efter DOM iaf. Har jag något att göra iaf :P

På lördag kanske David kommer hit o myser. Annars åker jag till honom. Får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0